-->

Tuesday, July 24, 2012

An-Nafs

Saya tidak arif dan masih jahil tentang agama. Masih mencari dan terus mencari cinta hakiki. Sedikit yang saya tahu. An-Nafs adalah gabungan Qalb (jiwa) dan juga jasad. Tidak mahu menghuraikan lagi, insyaAllah nanti.

Itu adalah intipati utama blog saya. InsyaAllah, saya cuba memenuhi kehendak jiwa dan jasad. Makanan rohani untuk jiwa, makanan jasmani pula untuk jasad. 

Saya sukakan ilmu-ilmu yang mahu mendekatkan diri dengan Allah SWT dan dalam masa yang sama, saya juga sukakan hidangan yang menyelerakan. Adalah menjadi satu kepuasan kepada saya jika suami dan anak-anak mengucapkan kata-kata terima kasih kerana menyediakan hidangan yang menyelerakan buat mereka. Itu adalah saya. Disebabkan itu juga, insyaAllah saya akan berkongsi sedikit sebanyak resepi-resepi kegemaran keluarga saya. Buat rujukan saya ketika terlupa, dan mungkin juga buat anda. >_<

No comments:

Post a Comment