-->

Tuesday, July 24, 2012

Mengapa?

Mengapa memulakannya semula?
Sudah lama saya memikirkannya, tetapi kerana komitmen sebagai isteri, ummi dan pelajar menangguhkan adalah satu langkah terbaik. Bagi saya, pada mulanya.

Alhamdulillah, Allah SWT memberi peluang dan ruang untuk saya menulis kembali. Saya merasakan mungkin perlu saya menulis walaupun pada hakikatnya saya tidak pandai menulis, tetapi suka berkata-kata..; ) 

Dakwah. Samada kita berdakwah atau tidak, tiada memberi kesan kepada Allah SWT. Yang pasti, dakwah yang kita lakukan, faedahnya akan kembali kepada diri kita sendiri. Dan itu juga salah satu matlamat saya.

InsyaAllah, apa yang baik dari nukilan saya bolehlah dimanfaatkan. Jika tidak, mohon diberi nasihat agar kita dapat saling ingat-mengingati.

No comments:

Post a Comment